вторник, 30 септември 2014 г.

Как да изберем нов часовник?






Как да изберем нов часовник?

Определено от най-голямо значение е добре да бъдат марката, технологията, стила и неговия дизайн. Първият въпрос, който е добре сами да си зададем е за какво ще ни служи. Дали с него ще се ориентираме колко е часа, дали целим да изпратим сигнали по невербален път на другите, че сме роден лидер или човек, на който могат да разчитат, дали това е един незаменим аксесоар, с който ще завършим цялостната си визия. Човекът без часовник, казваха, че бил щастлив. Той обаче днес е неорганизираният, недисциплиниран и неинтегриран от динамичния бизнес кръговрат, индивид. Перцепцията на обществото по отношение на съвременните лидери се развива в насока организираност, която е равностойна на ефективност.
Друг важен аспект, за който е добре да се помисли е мястото на часовникът в съвременните модни тенденции. Дори и най-способните бизнесмени, не се обличат винаги с официален бизнес костюм. Те често сменят своя „дрес код“ с облекло за организиране на свободното време, отдих, почивка, спорт, пътувания и мн. др. Това налага те да притежават по няколко часовника без значение дали става за въпрос за дамски часовници или мъжки часовници. Така часовникът освен, че изразява особеностите на характера и вкуса на своя собственик се превръща и в бижу или признак на материално благополучие.
Статистиките сочат, че всяка година в света се произвеждат над 1млрд. часовника. При такъв богат асортимент е трудно да изберем „нашия“ модел. Производителите обикновено предлагат гаранция за качеството на часовниците, която е 1г. Има и такива производители, които дават гаранция от няколко години. Купувайки си нов часовник се информирайте за сервизите за ремонт. Непременно се уверете, че го приемате в оригиналната му кутия или опаковка и вземете всички документи, съдържащи информация за него.
Четвъртия фактор, който е от голямо значение е брандът и неговия авторитет. Предприемете собствено кратко проучване, разпитайте или сърфирайте в интернет, за да получите актуални данни. Повечето популярни брандове са с над 100 години история, но не са равностойни като качество цена.

Няма коментари:

Публикуване на коментар